27 Ağustos 2012 Pazartesi

Duru 1 yaşında!!!!

   Canım kızım, meleğim sen doğalı bugün bir sene oldu. Çok mutluyum bir o kadarda duyguluyum bugün....Şükürler olsun Allah'a bizi senin annen baban olarak seçti ve seni bize emanet etti. Seninle birlikte o kadar çok şey değiştiki hayatımızda. Artık devamlı koşuşturmalı, her anı  kaygılı, çok fazla yorucu bir hayatımız var belki ama hepsi senin ufacık bir gülücüğüne bile değer meleğim.

  Önceden annemin devamlı söyleyip durduğu ''anne olunca anlarsın'' lafının ne anlama geldiğini öyle iyi anlıyorum ki artık... Sadece doğurmakla işin bitmediğini, anne baba olmanın nasıl bir fedakarlık gerektirdiğini, senin rahatını herşeyin üstünde tutmayı, ileride sana daha iyi bir yaşam verebilmek için babanın da benim de işimize daha çok sarılarak çalışmamız gerektiğinin  ve daha birçok şeyin farkındayız...

  Aynı zamanda anne olmakla, gece en tatlı uykudan uyandırılıp ufak bir gülümsemeyle tüm uykusuzluğu unutmayı, bir kase çorbayı bitirdiğinde duyduğum mutluluğu, yemeğini bitirmediğinde duyduğum üzüntüyü, sen uyurken küçücük ellerine ayaklarına bakıp şükredek bulduğum huzuru, her yeni hareketi yapmayı keşfettiğinde seni şampiyon gibi görmeyi, bir yerin acıyıp ağladığında taaa kalbimde hissetmeyi, hayattaki en büyük endişenin ne olduğunu, bu hayatta sen yalnız kalma diye kendi sağlığımıza, yaşamımıza daha çok önem vermeyi ve daha neleri  neleri..... En önemlisi daha çok şükretmeyi öğrendim.

   Seni bu dünyaya getirmeyi biz istedik ve bu sorumluluğu taşımaya da biz karar verdik. Bu yüzden bu sorumluluğu ömrümüz yettiğince sırtlanıp hep yanında olacağız birtanem.
İyiki doğdun, iyiki girdin hayatımıza. Sağlıklı, mutlu en önemlisi huzurla geçireceğin uzun bir ömrün olsun inşallah.
Aklın erip bu satırları okuduğun ve o zamanlar ne hissettiğimizi anladığın günleri de görürüz inşallah canım kızım. Seni çok seviyoruz...

2 yorum:

  1. Canım arkadaşım, daha nice güzel günler diliyorum size Duru kızınla beraber, o kadar içime dokundu ki yazdıkların ve o kadar güzel dile getimişsin ki anlatamam...
    çok öpüyorum üçünüzü de... nice sağlıklı yaşlar diliyorum güzel kızına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Pınarcım... Hepimizin evladına Allah sağlıklı ömürler versin inşallah.
      Öpüyorum çok seni ve minik yakışıklını....

      Sil